torsdag 19. januar 2017

Oppgradere til komfort nsb

Kan man kjøpe tillegg ( oppgradere ) billetten etter at den er betalt? I går reiste jeg fra Sandnes til Oslo med tog. Da konduktøren stemplet billeten min spurte jeg om jeg kunne oppgradere til komfort fikk til svar at . Her finner du informasjon om blant annet hvordan du kjøper våre forskjellige billetter, hvordan du reserverer sete eller sovekupé og hvordan vi samarbeider med . Du kan altså betale kroner ekstra for en oppgradert reise på en rekke . NSB Nattog - Stikkontakt? Nytt personell må få sjekke billetten, men de burde selvfølgelig ha hjulpet ham å lade telefonen, uten å måtte oppgradere til komfort. Overmodent for oppgradering.


Med månedskort har jeg ikke lov til å sitte her. Jeg går mot neste vogn, . Toget som går gjennom her har oftest bare èn vogn med komfort og der. Da ba jeg pent konduktøren om å bli oppgradert til vanlig plass. Oslo › Oslo Travel Forum Bufret Lignende Oversett denne siden 18.


Answer of 3: Can you upgrade on the train by asking the inspector? What is the procedure . Sitteplassreservering på disse togene er bare mulig i oppgradert 2. Dette gjelder strekningene:. Jevnlig oppgradering og utvikling av sikkerhetsstyringssystemet. Oppfølging av sikkerhet i. Ha hjulpet ham lade telefonen, uten mtte oppgradere til komfort 3. Nei, men om du betaler 40kr elns så blir du oppgradert til en annen klasse.


Er det sånn at man må bestille komfort -plass for å være helt sikker? Makan til dårlig tog skal du. Disse er jo nå under oppgradering , med bl.


På nattog kan du også velge sovekupe. Største oppgradering siden stasjonen ble åpnet . Komfort forsvinner – men flere kan reservere plass.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg