tirsdag 8. januar 2019

Ef språkreise

Delta på en av EFs utallige språkreiser. Velger du en språkreise med EF kan du oppleve fantastiske strender, spennende byer, og få venner fra hele verden. Reis på språkreise til utlandet og få minner for livet! EF tilbyr språkreiser for deg som vil lære språk og oppleve verden.


Vi er verdens største private utdanningsselskap, og har mer enn års erfaring. Språkreise Los Angeles!

Vil du gjøre det samme som Herman Dahl? EF Education First tilbyr gratis online språktester i fem ulike språk. Her kan du teste språkkunnskapene dine i engelsk, spansk, fransk, tysk og italiensk. Jeg og kjæresten har tenkt å dra til språkreise i sommer (Hvis vi får lov) Men! Her er de viktigste spørsmålene og svarene.


Under turen vil vi poste filmene hans på vår kanal! Du kan lese mer om reisen her og . Siste sjanse er juni. EF representant på avreisedagen.

Ingen studenter får reise før det signerte regelarket er levert. Lederen din er ansvarlig for deg på språkreisen. I sommer har jeg vært tre uker på språkreise i Torquay i England. Jeg reiste med EF , og bestilte reisen nesten ett år i forkant.


Jeg har veldig lyst til å dra på språkreise til USA, men må man være veldig god i Engelsk? Jeg får ekstra hjelp på skolen. Tror du EF hadde klart . Maxine Troyer months ago. Nå blir det sydentur med . Studer engelsk på EFs språkkurs i London. Opplev metropolen som flere ganger har blitt kåret til den kuleste byen i verden mens du lærer engelsk med EF.


EF i sommer, i tillegg til at du finner all informasjon om din reise. For at vi kan sende deg . Jeg har planer om å reise til London på språkreise denne sommeren, noen som har noen tips? Allerede de første dagene vi var der var det tid for utflukter. Kun på en helg fikk vi besøkt Hollywoo Venice Beach, Santa Monica Beach, . Det å reise med EF er noe jeg har gjort hele to ganger før.


Jeg skal på språkreise der nå til sommeren og gruer meg skikkelig.

Lillasyster Eila som kom til flyplassen, var heldig nok til å møte storebror Paula som hadde vært på EF - språkreiser i tre uker og glad for at hun . EF EPI in the press, view all, the Olympics prove that every country needs to learn English. Da kan språkreise være noe for deg! Det finnes en rekke norske aktører som tilbyr språkreiser til ungdommer idag.


STS Education og EF har spesialtilpassede reiser for elever fra år. Svært mye var kritikkverdig. Etter en lang strid har Anettes mor, Anita Groven, nå vunnet fram. Grunnen til at jeg likte å dra på språkreise så mye, var at jeg bodde . Long Beach, USA med EF.


Her finner du alt du lurer på gjeldene en språkreise med EF. Våre EF Resorts tilbyr en . Disse byråene har en liste med skoler som de samarbeider me . Forbedre kunnskapen din raskt med konkrete, lærerledede timer, fulgt av ”live” . Dro dere på språkreise eller språkkurs? Var dere ikke med andre folk, pleier jo alltid å være en ef gjeng som er sammen? Med over års erfaring besitter EF nå en unik posisjon med bred kunnskap om hvordan en språkreise skal planlegges og gjennomføres.


Jeg vlogger hele reisen så husk å abonner. Håper dere får en herlig . Vi tilbyr internasjonal utdannelse i form av språkreiser med utdannet lederpersonal, High School utvekslingsprogrammer og Study Abroad programmer på . Torquay vlog - ef språkreise aleksander har bursdag vi overrasker han jeg reiser til australia target palm cove beach.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg