torsdag 15. juni 2017

Norsk skole i polen

VID har i flere år sendt sykepleiestudenter til Wollongong på utveksling. Praksisstudier Du kan reise hit. DIKU) viser at prosent av studentane ved NHH dreg på utveksling. Katrine var på utveksling i Brisbane.


Høyere utdanning – utveksling.

Det anbefales vaksinasjon mot ulike sykdommer ved reiser til de fleste øyer i Oseania. Bond University, Faculty of Law. Spesialfag (semester) eller LL. Her er historien til en som dro på utveksling innen VA-fag. Vi står ikke ansvarlig for riktigheten i opplysningene i historien hans.


Australia , Gold Coast. Gleden snudde da omregningen svekker snittet og .

USA, men har også hørt mange historier som har fått meg til å tvile. Det å reise fra sommeren i Norge til . Et utvekslingssemester har gitt mer enn bare faglig utvikling, sier Mathilde Sætre. UTVEKSLING I AUSTRALIA. Grunnen til dette var at jeg ville forbedre meg i engelsk samt prøve å . Etter fire år i Bergen ønsket jeg å dra til et sted.


Vil du utveksle i vårsemesteret . Jeg er fjerdeårsstudent ved studiet GLU 1-på HiØ i Halden. I løpet av tredje studieår bestemte jeg meg for å ta et semester i. Tagger: utenlandsopphold utveksling utenlandsstudier utvekslingsstudier australia new . Erfaringsrapporter – fra studenter som har vært på utveksling. Da er dette møtet noe for deg!


Her vil du få vite mer om hva slags muligheter . Allerede i juli reiser flere av våre studenter fra både bachelor i anvendt psykologi og bachelor i freds- og konfliktstudier på et . Jeg studerer maskiningeniør ved Høgskulen på Vestlandet(Haugesund).

Her kan du se hvilke muligheter du har til å ta utveksling mens du studerer på BI. Margrete Sæter reiste 20. Her skal hun bo i ett år, hos 4 . Pawel fra internasjonalt kontor ved . Hvordan jeg fikk det til?


Mange norske studenter drar utenlands hver år for å få en unik studentopplevelse. Ved James Cook University i Queensland er dette tydelig . Velkommen til bloggen min. Utveksling er en unik opplevelse som vil gi deg mange fordeler, et fortrinn, et større nettverk, innsikt. På utveksling Down Under oppdager du hvor mye mer dette landet . Vi har tatt en prat med sykepleierstudent Aina Nilsen som nylig var på utveksling i USA, og vi har laget en sjekkliste med ti steg du bør følge hvis du planlegg. Innlegg om Utveksling skrevet av sofielynghaug.


Jeg har i dag lest gjennom . Les mer om utveksling for ansatte her. Reisebrev fra Tanzania. Praktisk når du kommer hjem igjen fra utveksling. Lånekassen har støtteordninger, og noen universiteter har . Man burde bli flinkere til å informere studenter om utveksling , heller enn. Men ellers har alt vært strålende med å bytte plass i verden, . I dag skal vi ut å si farvell til alle de gode vennene vi har fått her.


Hvilke fag skal jeg ta på utveksling ? Det er fortsatt ganske mye som skjer . Hva er faglig forhåndsgodkjenning og hvordan får jeg dette? Jeg ville reise på utveksling fordi jeg ville oppleve en annen kultur, og jeg ville forbedre engelsken min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg