onsdag 29. juni 2016

Patentstrikk rundt

I denne DROPS video viser vi hvordan man strikker patent rundt. Legg opp et jevnt antall masker på rundpinne. Mange tror at det er veldig komplisert og vanskelig å lære patentstrikk. Patentstrikk er populært for tiden, og du finner det overalt!


Halsen kan snurres to ganger rundt halsen og er myk og god uten å klø! Vi har allerede strikket. Slik strikker jeg patentstrikk. Strukturen blir ikke synlig før det har gått noen runder.


Du trenger: nøster naturhvit Fin, og pinne nr 5. Størrelse: Halsen går to runder rundt halsen. Det kan ikke være en annen type i patentstrikk -familien? Men hva gjør jeg når det skal strikkes rundt ? I det siste har det vært veldig populært med Brioche, eller patentstrikk som vi.


Glattstrikk rundt: alle omg strikkes med r m. Strikk patentstrikk rundt. Legg garnet to ganger rundt to fingre. Trekk opp med strikkepinnen en løkke av garnet rundt fingrene.


I dette tilfellet strikka eg til det var tomt for garn. Då var skjerfet passe langt til å få to gongar rundt halsen og endane nedi ei v-utringing eller ei . Bestem om du vil hekle en kant rundt sidene på kluten din. Hekl til slutt en hempe i det ene hjørnet og fest. Varm og myk genser i patentstrikk.


Moderne norsk design fra designer Sidsel J. Kofter, gensere og tilbehør i flotte farger og mønstre. Garnpakker med oppskrift og tilbehør. På dette kurset vil du lære hvordan man strikker patentstrikk. Du lærer hvordan man strikker patent både fram og tilbake og rundt.


Perfekt for de som ikke har strikket så mye før. Den når meg til beltet når den henger rundt halsen min. Hvis du syr den sammen med en snurr, . Tøff patentstrikket genser (Adore garn).


Våren er rett rundt hjørnet og vi sparker den i gang med en kul og moderne. Deilig bomullsgenser i en delikat cremefarge. Et stripet asymmetrisk strikkemønster med patentstrikk rundt kragen og endene.


En patentstrikket genser i myk bomullsblanding med lange ermer og ribbet vrangbord rundt halsen, nederst og på ermene. Alle disse er strikka fram og tilbake, for å strikke RUNDT gav meg mer. Dette med patentstrikk på denne måten, var fullstendig i tåka for meg, . Wow, sjekk kjolen i patentstrikk er fin til sommerbrune ermer eller som festkjole på byen! NVE anbefaler å åpne Utsira og feltene Sørlige Nordsjø I og II for norsk flytende havvind.


Husker mamma strikket en genser i patentstrikk til meg da jeg var mye yngre . Her blir den skikkelig feminin med rundt bærestykke, fine knapper og belegg i. Klassisk patentstrikk blir mye kulere med fine ton-i-ton fargegraderinger. Og her går det i patentstrikk. Har til en hver tid omlag ti påbegynte prosjekt liggende rundt omkring.


Jeg har strikket en bitteliten klut i patentstrikk med TO farger! GENSER MED PATENTSTRIKKET (VALGFRI) HETTE OG ERMER. Hei, jeg har akkurat strikket ferdig patentstrikket lue fra boka strikk til barnehagebarn.


Den ble kjempefin, men patentstrikken min blir på skrå. Eller tofarga patentstrikk som vi kaller det her i Noreg. Hadde rester av to bomullsgarn . Oppskrift er rett rundt hjørnet!


Det er kun bærestykket på jakka som er i patentstrikk , heldigvis. Design Hrnn Jnsdttir-genser patentstrikk klassiker diystrikk enkelt genser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg