onsdag 21. februar 2018

Påske cupcakes

Gi årets påskemuffins et friskt løft med orange hatt og smak av påskeappelsin. Gleder meg også kjempe mye til å bake masse i påsken hjemme på mitt eget. Disse kan fint fryses uten krem :) God påske ! Muffins kan pyntes på mange måter.


Se de lækre opskrifter fra Dr. Søde chokolade cupcakes til påske og påskefrokosten.

Påske cupcakes med påskeæg. Håper dere skal noe gøy i påsken. Nå sitter jeg på skolen for. Ha den over i en sprøytepose med stor rund tip og sprøyt ut på hver muffin. Bruk fantasien og lag noen kjempesøte cupcakes med rede til påske ! Disse cupcakesene har en deilig frisk smak av appelsin både i selve kaken og frostingen.


I tillegg er det en deilig overraskelse i midten av . Det er faktisk ikke så svært at få påske - cupcakes til at se utrolig flotte og professionelle ud. Da jeg boede i USA og gik på high school, husker jeg tydeligt de brune papirsposer vi medbragte vores frokost i.

Frokosten bestod altid af en . Det kommer snart oppskrift på cupcakes med vanilje, sitron og lime og med sjokolade og fantastisk gul marengskrem. De er kjappe og enkle å lage, og er jo rett og slett veldig gode å spise. Smørcreme: 2g flormelis. This Pin was discovered by Beate Kristin Hansen.


Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. Hvis du ikke er i påskestemning, inden du laver dem, så kommer du det . Legg 2-sukkeregg på hver kake, så ser det nesten ut som små reir. Kakene holder seg fint i et par dager, eller frys de ned ferdigpyntet.


Ingredienser til påske cupcakes – stk 1. Vår idé - påske cupcakes. Disse oppskriftene er ikke så tidkrevende, og produktene kan bli funnet i . Saftige påske cupcakes med ribs og to slags chokolade. Ovenpå er de dekoreret som en lille rede med fine chokolade påskeæg. Gode vaniljemuffins i Wilton silikonformer. I dag byr jeg dere på påske.


De søte pastellfargene er . Pisk smør sammen med sukker, kakao, vaniljesukker og fløde.

Unn deg gjestene i påsken med disse hjemmelagde cupcakes ! Tilsæt mel og rør til dejen er . Den kremete eggnog topping og de små chocolate deco eggene gjør en deilig duo på saftige . Her du en oppskrift på sistnevnte som passer utmerket til påske. Hvem kan si nei til sjokolade og appelsin? GLUTENFRITT: Herlige veganske sjokoladecupcakes fylt med . Vores påske cupcakes er vanilje cupcakes - nemt og enkelt, men heldigvis også utroligt lækkert. De er pyntet med en rede af chokolade . Nettopp de to sistnevnte har jeg kombinert i . Idag hadde jeg babytreff hjemme hos meg, og i disse påsketider fant jeg ut at jeg måtte lage noe som stod i stil til høytiden. Du kan som udgangspunkt bruge lige præcis den muffin du har lyst til, eller bedst kan lide, til disse muffins.


Ingen påske uden kage:-) Disse skønne påske cupcakes med vanilie frosting er virkelig lækre og friske i smagen. Vi lager stk cupcakes som . Dekoreres med et lille . Toro Sjokolademuffins kan lages som små muffins (stk.) . En opskrift fra Alletiders Kogebog blandt over 39. I bloggverden kommer man vel ikke unna alle de fristende og kreative variantene av cupcakes ? Nå er påsken godt i gang!


Cupcakes inspirert av påske ! Tenkte jeg skulle dele et bilde av noen cupcakes jeg lagde for en del år siden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg