torsdag 13. desember 2018

Muffins med sjokoladebiter trines matblogg

Nydelige sjokolademuffins var klar til fotografering før de skulle fortæres. Jeg trodde den lille poden satt fredelig på stua og leste, og at jeg . Image: GULROTMUFFINS MED EPLE, SJOKOLADE OG OSTEKREM. Utgangspunktet for dagens oppskrift er cupcakes fra fryseren, laget etter denne oppskriften. Ha eventuelt oppi non stop eller sjokoladebiter.


Lag melisglasur av melis og melk og smør utover avkjølte muffins. Jeg synes nesten den gjør . Dette er for øvrig en enkel og god grunnoppskrift på muffins , som for eksempel passer godt i barneselskap og i andre selskap. En basis muffinsoppskrift som utgangspunkt kan skape gode mmmmmmmmmm- opplevelser foran peisen med litt mørk sjokolade og bringebær . I går kom de første eksemplarene av kokeboken min TRINES MAT endelig ut i butikkhyller og postkasser! Nå skal jeg endelig få vise dere hva . Disse deilige blåbærmuffinsene overrasket jeg de to gutta mine med da de kom hjem fra båttur for et par helger siden. Belønningen var et kyss . Halloween er rett rundt hjørnet, og da er det på tide å dele oppskriften på halloweenmuffinsene jeg serverte da Mathias inviterte til . Som en variasjon laget . Melkesjokoladen kan eventuelt erstattes med mørk sjokolade , hvis du heller foretrekker det.


Hakkede valnøtter smaker også godt i brownies. Det har vært en begivenhetsrik sommer for meg og min familie. To nydelige prinsesser meldte sin ankomst med tre dagers mellomrom i juli, og . Jeg har ikke tenkt å hive meg med på cupcakekarusellen, men har lenge hatt lyst til å bake Magnolia Bakerys Vanilla Cupcakes, som jo ble . Oppskriften er superenkel og du får utrolig saftige muffins som. Men litt sjokolademuffins klarte jeg å trylle frem, til stor glede for liksom-trønderen.


Gulrotmuffinsmedeple og sjokolade. I dag kan jeg friste med saftige bananmuffins med sjokolade , disse er luftige og saftige og hadde en nydelig smak av banan. For å toppe det hele hadde jeg i mørke sjokoladebiter som passer så godt. Havrekjeks med sjokoladebiter TRINEs MATblogg.


Dette trenger du til ca - medium muffins. De har nemlig sjokoladebiter både utenpå og inni. Ta deg en gulrot og en muffins så får du både i pose og sekk.


Resultatet denne gangen ble bananmuffins med sjokoladebiter. Oppskrift på saftige og smakfulle muffins med smak av sommer. Du kan gjerne bruke frosne bær i denne oppskriften.


Lettvinte muffins er små, SUPERGODE muffins , som er SUPERRASKE å lage. En god grunnoppskrift er egentlig det eneste en trenger for å lage utallige varianter cupcakes. Her er en god oppskrift, av det litt lettere slaget . Sjokolademuffins med smørkrem 16.


Deilige gulrotmuffins med sjokoladebiter og syrlig frosting. Hakk sjokoladebiter og evt valnøtter og vend inn. Trines matblogg , Det søte liv, Passion baking, Fru Timian, Matprat, Krem. Uansett hva de er - de . Smelt delfiafett og sjokolade sammen.


Pisk eggedosis av egg og sukker. Elt lett inn puffet ris. Sett boller med skje på . Den andre halvparten valgte jeg å lage med sitronsmak, altså . Jeg elsker skoleboller, men mest på . Muffins med vaniljefyll - skolemuffins. Eplemuffins - TRINEs MATBLOGG 8.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg