onsdag 25. februar 2015

Sunn krydderkake

Idag hadde jeg babytreff hjemme hos meg, og i disse påsketider fant jeg ut at jeg måtte lage noe som stod i stil til høytiden. Du kan som udgangspunkt bruge lige præcis den muffin du har lyst til, eller bedst kan lide, til disse muffins. Ingen påske uden kage:-) Disse skønne påske cupcakes med vanilie frosting er virkelig lækre og friske i smagen.


Dekoreres med et lille . Vi lager stk cupcakes som . Påskemuffins er perfekt til påske – uansett om du skal på fjellet, være hjemme, eller tar noen. Toro Sjokolademuffins kan lages som små muffins (stk.) . En opskrift fra Alletiders Kogebog blandt over 39. Cupcakes inspirert av påske ! I bloggverden kommer man vel ikke unna alle de fristende og kreative variantene av cupcakes ? Nå er påsken godt i gang!


Tenkte jeg skulle dele et bilde av noen cupcakes jeg lagde for en del år siden. Disse cupcakesene har en deilig frisk smak av appelsin både i selve kaken og frostingen. I tillegg er det en deilig overraskelse i midten av . Da jeg boede i USA og gik på high school, husker jeg tydeligt de brune papirsposer vi medbragte vores frokost i. Frokosten bestod altid af en . Det kommer snart oppskrift på cupcakes med vanilje, sitron og lime og med sjokolade og fantastisk gul marengskrem.


De er kjappe og enkle å lage, og er jo rett og slett veldig gode å spise. Smørcreme: 2g flormelis. This Pin was discovered by Beate Kristin Hansen. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest.


Hvis du ikke er i påskestemning, inden du laver dem, så kommer du det . Legg 2-sukkeregg på hver kake, så ser det nesten ut som små reir. Kakene holder seg fint i et par dager, eller frys de ned ferdigpyntet. Ingredienser til påske cupcakes – stk 1. Påsken kommer snart, og vi ønsker å forberede noe spesielt.


Vår idé - påske cupcakes. Disse oppskriftene er ikke så tidkrevende, og produktene kan bli funnet i . Saftige påske cupcakes med ribs og to slags chokolade. Ovenpå er de dekoreret som en lille rede med fine chokolade påskeæg. I dag byr jeg dere på påske. Gode vaniljemuffins i Wilton silikonformer.


De søte pastellfargene er . Pisk smør sammen med sukker, kakao, vaniljesukker og fløde. Unn deg gjestene i påsken med disse hjemmelagde cupcakes ! Tilsæt mel og rør til dejen er . Den kremete eggnog topping og de små chocolate deco eggene gjør en deilig duo på saftige . Her du en oppskrift på sistnevnte som passer utmerket til påske. Hvem kan si nei til sjokolade og appelsin? GLUTENFRITT: Herlige veganske sjokoladecupcakes fylt med . Vores påske cupcakes er vanilje cupcakes - nemt og enkelt, men heldigvis også utroligt lækkert.


De er pyntet med en rede af chokolade . Nettopp de to sistnevnte har jeg kombinert i . Her får du en lækker opskrift på cupcakes med gulerod og påskepynt. De passer perfekt til påskebordet, når familien kommer på besøg. Da var det endelig ferie igjen!


Og den skal virkelig nytes med god mat, . Påske cupcakes ~ Marshmallow cupcakes. Kvikk Lunsj cupcakes offer a new use for this traditional Easter food. Når det gjelder påskebrunsj, vet vi at det handler om alt spiselige godbiter. Og hvilken type sesong ville det være uten noen få søte godbiter?


Et lite siste påskeinnlegg for denne gangen. I går hadde jeg fullt hus- og da serverte jeg blant annet cupcakes :). Legg i ønskeliste Legg til sammenligning.


Når jeg ikke blogger, så jobber jeg som lærer på en barneskole. Muffinsform MINI Gulrot og Kanin, 1. Elevenes store ønske har vært å få lage cupcakes. På workshoppen kan du lave din helt egen cupcake med sjov påske pynt.


Du kan tage den med hjem eller nyde den med det samme. Det er kun fantasien, der .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg