onsdag 20. mai 2015

Saftige sjokolademuffins

Hakk kokesjokoladen grovt og dryss på toppen av hver muffins. Hadde da oppi g smør og et ekstra egg for og få de saftige. Saftige sjokolademuffins er superenkle å lage. Toppet med en deilig sjokoladekrem smaker de knallgodt. Jeg håper dere har hatt en fin start på.


Det kefir gjør er å få muffinsene saftige. Men, om du fortsatt er i tvil så kan du bruke . Ekstra saftige sjokolademuffins med store sjokoladebiter. Elsker du sjokolade er dette muffinsen for deg. Hvis du får overraskende besøk og trenger noe å servere, er nybakte og saftige muffins et godt alternativ.


På kort tid kan du trylle fram de deiligste småkaker. Muffinsene kommer i tillegg til gode byggeklosser kroppen . Her er oppskriften på Idas saftige sjokolademuffins. Nydelige sjokolademuffins var klar til fotografering før de skulle fortæres. Jeg trodde den lille poden satt fredelig på stua og leste, og at jeg . Sjokolademuffins er sjef - morgen og kveld.


Her kommer en lettvint oppskrift på herlighetene. Har du en pakke med kokesjokolade i skapet kan du tilslutt knekke opp . Hold smakene enkle men søte så er barna stort sett fornøyd:) I dag skal jeg dele oppskriften jeg liker best når jeg skal lage sjokolademuffins til . Priskrig på Kvikk Lunsj gjorde at dagens muffins fikk en ekstra sprø topping. De har rik sjokoladesmak, er saftige og passer utmerket med en god kopp kaffe eller et stort glass iskald melk. Vi har brukt kjøkkenmaskin, men . Disse muffinsene er rene konfekten.


Et tips er å sette muffinsformene i et muffinsbrett først. Da får du store muffins som holder . Så saftige og med masse god sjokolade. For english recipe, scroll down. Perfekt drivstoff til lesinga da dei gir . Akkurat så saftige og myke som gode muffins skal være og med akkurat så mye sjokolade som sjokolademuffins bør ha.


Det gjør at de blir skikkelig saftige. Jeg hadde rester av Smelt og en mørk kokesjokolade i skapet og brukte en blanding. Karbohydrater: cirka gram per 1gram. Lyst på litt saftige sjokolademuffins uten tilsatt sukker?


Da er dette oppskriften for deg. En enkel oppskrift på saftige sjokolademuffins med fløyelsmyk sjokoladekrem. Myke, deilige og store sjokolademuffins. Server med enkel krem laget av kremfløte og Oboy-pulver.


Passer perfekt i bursdag! Fargerike muffins med sjokolade og spiselige fioler. Deilige, saftige , myke sjokolademuffins med mild sjokoladesmak!


Glutenfrie saftige sjokolade muffins er veldig enkle å lage, og de smaker knallgodt. Hvorfor ikke overraske noen med disse i dag? Og med denne nydelige kaffekremen setter du en ekstra piff på . Og det er litt som pizza: En god variant er supert, en dårlig variant er slett ikke verst, når alt kommer til alt.


Jeg gravde i arkivet mitt og fant en flere år gammel oppskrift som jeg prøvde meg på igjen her om dagen, fortsatt like god! De fleste liker muffins. Naturell, sjokolade, med blåbær eller karamell.


Det er bare fantasien som setter grenser for hva man kan blande i . Og de passer perfekt i barnebursdag. Mørke muffins med masse smak , i kombinasjon med fyldig, . Dobbel smak, dobbel så godt! Kjempe enkle å lage og passer til alle anledninger . Heldigvis lagde jeg dobbel porsjon med saftige sjokolademuffins , så vi hadde litt å styrke oss på utover kvelden.


Hvis dere liker kokos, kommer dere derimot til å forspise dere på dem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg