torsdag 21. mai 2015

Samsung tv nrk app problem

Da kan du i tillegg til å se ordinære TV -kanaler strømme tv -program, film og musikk via. Det er for tiden problemer med NRK TV -appen på Samsung smart- TV. Hei Får ikke lenger åpnet NRK app eller NRK super app fra min LG smart tv. Bruker veldig lang tid på å tenke før en feilmelding kommer, eller hele. Har vært sånn en ukes tid.


Når jeg prøver å åpne appen kommer jeg bare til logoen, og ikke. Her finner du app som muliggjør avspilling av NRK Nett- TV på Samsung Smart- TV. Appen er ikke støttet av NRK. Se hele NRKs store utvalg av serier, dokumentarer, underholdning, film, sport og nyheter.


Det finnes også egne kategorier for barn og familie med innhold som . Jeg har problemer med NRK appen. Netflix-appen henger ved oppstart på Samsung TV - Tv -apparater. App : NRK Nett- TV for Samsung Smart- TV - Side - Tv. Hjemmelaget løsning for de som vil se NRKs nett- TV i stua.


På trådløst nett har vi hatt noen problemer med TV -sendinger som stopper, men . NRK -appen min er blitt ubrukelig! Rotete og umulig å spille av noe som helst eller scrolle. Noen som har forslag til løsning?


Direkte- TV er borte, alle kategorier ligger etter hverandre nedover, er rotete. Jeg finner en plass man kan laste ned apper. Det ser ikke ut som utvalget er det største. Nrk har jeg søkt etter, men ingenting kommer.


Appane for Samsung blir lansert i dag 5. Dei nye Smart-TV- appane har det same innhaldet som du får på tv. Nå har Samsung gitt Tizen nytt liv i TV-verdenen, og satser tungt på dette som sin . Read reviews, compare customer ratings, see screenshots and learn more about NRK TV. Mangler: samsung GUIDE: Beste Apple TV-apper Her er alt du bør laste ne og ikke laste.


NRKs Apple TV - app er nok en app som ikke skiller seg nevneverdig ut på. Her møter gjerne brukere av nettverkslagring på problemer. Gjennom Get-appen og Get nett- tv får du nå tilgang til TV - arkivet, direkte TV , filmer, serier og sport – hvor enn du befinner deg i Norge. Hvorfor går jeg ut av RiksTV-appen og inn i NRKs app når jeg spiller av TV - programmer fra NRKs kanaler? Nyheter, videoer og spennende artikler.


TV er Norges beste nettsted for nyheter, sport, underholdning, vær, tv -guide og video. En smart og oversiktlig TV -Guide. Velg dine favorittkanaler og få oversikt over det du ønsker å se på TV. På TV akkurat nå Til TV -guiden. TVsøker deltakere til Luksusfellen.


Kvinne i 20-årene omkom i ulykke med speedglider. Den nye appen for deg som elsker film og TV -serier. Hvis arket ikke blir hengende fast, har du et problem. Så mange nordmenn liker ananas på pizzaen Torsdag 04. Store problemer med skatte- innloggingen . Er det flere enn meg som opplever hakking på programmene på NRK appen på Samsung smart TV ? Jeg vet ikke om det er bare der det . Førpris: pris på elkjop.


Hi, I live in New York City and love. Your browser does not support playback of this video. Yr er et samarbeid mellom NRK og Meteorologisk institutt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg