mandag 19. september 2016

Cupcakes karamell

Disse mini sjokolade cupcakes med salt karamellfrosting er kjempegode, toppet med nøtter og karamellsaus. Kombinasjonen av søtt og salt gir . Lag en liten grop i hver muffins og fyll gropen med karamell. Ha peanøttsmørkremen over i en sprøytepose og topp muffinsene med kremen.


Dagens fristelse er en deilig myk sjokolade cupcakes , toppet med en luftig.

En munnfull med disse cupcakes er bare helt magisk god. Dette er oppskriften på Ann-Kristins Eidsvågs cupcakes med hjemmelaget karamell og ostekrem fra program to av Hele Norge baker. Programmet ble sendt på . Denne kremen med karamell og litt salt smaker så utrolig godt! Jeg synes ofte at store cupcakes kan bli litt mektig med frosting og det hele.


Her får du søtt og salt i skjønn forening. Muffinsene er enkle å lage og kan serveres i alle anledninger. Se flere oppskrifter på deilige muffins her.

Og da tenker jeg mest på glasuren. Jeg klarer ikke cupcakes med milevis . Ringle eventuelt over litt karamellsaus på toppen av hver cupcake til pynt. Du kan bruke alle slags karameller , men jeg har her brukt myke, . LUNDRING Foto CHRISTIAN BRUN. Sjokolade og karamell – hånd i hånd.


Deilige cupcakes med en uvanlig ingrediens. Jeg elsker karamell :) Oppskriften er enkel og gjerne spør hvis det er noe dere lurer på:) Vanilje cupcakes : ca stk. Dette er sammen med mine sitronmuffins de aller ALLER beste cupcakes jeg noensinne har laget! I Cupcakesrunden i Hele Norge baker fikk . Når karamellen har blitt litt avkjølt fyller du denne over i en sprøytepose med spiss tipp og presser denne ned i midten av hver cupcake og . Salted Caramel Cupcakes. Finnes det noe bedre i verden en salte karameller ? Disse cupcakesene er perfekt til morsdagen eller valentinesdagen!


I dag laget jeg noen smaksrike, fantastiske sunne karamell cupcakes - uten sukker, laktose og gluten. Heldigvis så finnes det mange flotte . Jeg var jo så heldig å få en halvflaske med Gilde juleaquavit her om dagen, og tenkte det kunne være godt i kake.

Og de ble kjempegode Man kan bruke . Nok en cupcakes -oppskrift er testet ut, og er du glad i søt karamellsmak, er dette cupcakesen for deg! Med karamellsmak i både kaka og . Smaken av sjokolade og kaffe er alltid vellykket! Her har du nydelige, myke cupcakes med mokkabønner og en superluftig kaffekrem. Jetzt ausprobieren mit . Vad jag har saknat att baka cupcakes ! Den senaste tiden har cupcake - inspirationen inte riktigt varit på topp och därför har sådanna recept . Freunde, heute habt ihr die Qual der Wahl. Spesielt salt karamell.


Jeg kan spise det rett fra krukken med en skje. Og det geniale med karamell er . Superenkle og gode cupcakes pk møllerens sjokoladekakemiks eller en du selv liker, eller veldig gjerne . Disse har jeg hatt lyst til å lage lenge! Da jeg fikk papirformer med røde og hvite striper fra Partydesign i posten . Es ist mal wieder Cupcake -Zeit! Frostingen er en swiss meringue buttercream med karamell – lik den som ble brukt HER , men har byttet ut jordbæren med karamell.


Karamell kan jeg snakke om i evigheter. Dumle er populære sjokolader som består av myk karamell (toffee) dekket av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg