onsdag 26. oktober 2016

Aseksuell flagg

Men flaggene på bildet står derimot for to fetisjer: Bear Brotherhood og. Pride- flagg under hele arrangementet. Nå kjemper han og andre aseksuelle for større aksept i samfunnet. Eget flagg : Fargene i aseksualitetsflagget består av forskjellige farger . Aseksuelle har også sitt eget pride flagg , i svart, grått, hvitt og lilla. Foto: trollhare/ flickr.


For Maria ble AVEN et sted hun kunne finne seg selv, . Da kan det være man vil kalle seg for aseksuell. De av oss som er aseksuelle kjenner ikke seksuell tiltrekning. Det finnes like mange måter å være aseksuell på . Takk for at du skrev til ung.


Jeg tror ikke du er aseksuell. Det er vanlig at man ikke får orgasme. Eller lurer på om du kanskje er det? Jeg mistenker at jeg er aseksuell , og det er helt greit for meg.


Jeg har lest meg litt opp på temaet på nettsiden asexuality. I forhold til spørsmål 2: Noen opplever seg som aseksuelle , dvs at de ikke opplever seksuelle behov men har likevel ønsker å leve sammen . Dragens Hule -Butikken med det eventyrlige og det mørke! Flagget til den aseksuelle bevegelsen.


Aseksualitet gir oss flere måter å utrykke seksualitet på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg