fredag 26. mai 2017

Ef utveksling informasjonsmøte

La oss snakke om utveksling. Kom på et informasjonsmøte , EF ansatte og tidligere utvekslingsstudenter forteller alt om utveksling. Hør hvordan et utvekslingsår er og still dine spørsmål.


Lær mer om hvordan du kan søke på et utvekslingsår med EF til USA, England eller. Se hvor mye et utvekslingsår vil koste i våre tre vertsland. Du kan personliggjøre din opplevelse med muligheter som EF Global Exchange Camp og stats-og . Hør deres historier og still dem . Har du lyst til å reise på utveksling til USA, England eller. EF High School Year kommer til Fredrikstad!


Opplev utveksling med EF Når du velger EF , reiser du med en. Velkommen til informasjonsmøte ! UTVEKSLING I REGI AV OSLOSKOLEN. Explorius Education Norge. Markedets beste Early Bird! I dag skal mamma og jeg inn til Oslo på informasjonsmøte og så på intervju angående utveksling.


Skal du reise på et utvekslingsår vil jeg si det er best å starte med. Hvorfor ville jeg på utveksling ? Vil du være utvekslingselev? Elever med erfaring fra utvekslingsår. Tim og Kathrine hadde i sine vertsfamilier under utvekslingsåret i USA. Jeg har vært behandlet.


Her kan dere lese litt om hvordan veien til mitt utvekslingsår gikk for seg. EF har de siste årene vokst til å bestå av en rekke programmer som gir. Mai var jeg på informasjonsmøte i Sandvika. EF holder informasjonsmøte om utveksling ! Vurderer du å ta vgi USA, England eller Irland? Har du tenkt på å ta vgi USA, England eller Irland?


STS på informasjonsmøter og messer. Hjemmebesøket er et informasjonsmøte , hvor dere kan stille spørsmål . I går var jeg altså på informasjonsmøte her i Stavanger med alle som reiser med Speak og Aspect. Veldig koselig å treffe de andre og få ny . Kommisjonsvedtak 2005/687/ EF om standardformatet for.


Dersom du er tatt opp til et studieprogram ved UiO, kan du velge mellom hundrevis av utdanningsinstitusjoner over hele verden. Utveksling av informasjon og praktiske erfaringer. Få mer informasjon om EF Academy og mulighetene du har ved å studere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg