torsdag 19. mars 2015

Finner ikke hentekode nsb

Når du har kjøpt en billett på nsb. Jeanette Hegerstrøm para NSB. Når jeg kommer Tim automaten for å hente, nå jeg ha hentekode og ikke referansenummer. Jeg har ikke fått hentekode.


Under menypunktet Stasjoner på forsiden finner du åpningstider. Ta en utskrift av kvitteringssiden eller noter. Miniprisbilletten kan ikke avbestilles/endres eller refunderes.


NELAUG - ARENDAL, NSB Regiontog. NSB Hente ut billett - posted in OT-baren: Går det ann å hente ut billett på billettautomatene med kun referansenummeret? Vet ikke om det er det samme som referansenummeret du nevner. Denne kvitteringen er ikke gyldig som billett.


Ved henting på billettautomat må hentekode oppgis. Billetter kan også hentes i vår app for iPhone, Android og . Frustrerte Espen (28) skrev brev til NSB etter en mislykket tur fra Hamar til. Drammen, og hentekoden kunne jeg ikke bruke på appen. Jeg får ikke noe svar før arbeidsdagens slutt, men heldigvis finner jeg ut av buggen i NSB -appen selv og får kjøpt meg månedskort før jeg . Dette var han mildt sagt var lite fornøyd med. Leseren klaget til kundeservice, men vant ikke frem.


NSB bekrefter at en mistet billett virkelig betyr . Det er imidlertid ikke bare torsdag NSB -kunder har hatt problemer med kjøp i appen. På NSBs Facebook-vegg er det flere kunder som tar opp . Mangler: hentekode nsb vipps nsb min side kontakt nsb nsb app problemer 20Folk søker også etter Søk relatert til finner ikke hentekode nsb overføre billett nsb overføre nsb billett til annen telefon nsb kjøpe billett til andre nsb kundeservice nsb billetter nsb app billett inaktiv nsb billettautomat personalbillett nsb (function(){var a=document. Selector(#taw),b=document. Vi viser deg hvordan du enkelt laster ned billetten din kjøpt på nsb. Har du mistet mobilen eller er reisekortet ødelagt?


Hvilke vilkår gjelder når jeg skal reise med både Kolumbus og NSB ? Her finner du svar på dette og flere spørsmål om billett-appen. Alle billetter for buss fra. Skulle jeg ikke fått en mail eller noe i forkant med sitteplass og slikt? Her får du oversikt over dine tidligere og fremtidige reiser. Kvitteringen er ikke gyldig som billett.


Jeg var ikke bare tidlig ute, jeg var altfor tidlig ute for NSB. Narvesen med hentekode , står det på NSBs nettsider. For kundeservice hos NSB viste seg å være usedvanlig topp.


Pluss SMS på mobilen med hentekode. Dersom du ikke finner et ledig sete f.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg