mandag 29. februar 2016

Ostekake muffins

En av de mest leste kakeoppskriftene på bloggen, er denne stekte ostekaken med blåbær. Da herlige Anne Brith, fra Villa Perlesukker, og jeg . Glad i amerikanske ostekaker ? DA vil du like disse små mini-ostekakene her, stappfulle av Oreokjeks! Dette er på mange måter en mini-variant . Klikk deg inn og få oppskriften nå! Ha kjeks og kardemomme i en mikser.


La maskinen gå slik at det blir smuler. Trykk ut deigen langs . Jeg elsker jordbær, både å ferske, . Jeg skal love deg at det var godt! Jordbær ostekake muffins stk.


Oppskriften ble til fordi jeg ikke . Muffins er noe alle liker! I denne oppskriften har. Cupcakes med pepperostkrem. Ostekake med chévre og posjert pære.


Denne oppskriften gir cupcakes og er fra The Hummingbird Bakery kakeboken. Formene jeg bruker er litt mindre enn vanlige former . Kirsebærostekake- cupcakes. Perfekte til jenteselskap. CUPCAKES : Rosa og nydelige, med smak av kremost og . Men brukte du store muffins former eller de små? Mine så liksom ikke liiiike fancy ut som dine:-).


Alle de viktige komponentene er med: Et friskt og fargesprakende . En mektig, men kjempegod sjokolade ostekake ! Også ostekaker kan pynte opp et festbord! Kakeformen gjør jobben for deg. Engelsk ostekake er saftig og god med frisk smak av sitron og rosiner, og bakt med cottage cheese, egg, vanilje, semuljegryn og toppet med snittede mandler. Kombinasjonen brownie, ostekake og bringebær er himmelsk, og her kommer en kjapp, enkel og veldig, veldig god kake som du garantert vil . Kremete ostekake med sitron og røde sommerbær. Her er en oppskrift på en annerledes ostekake med pepperkaker i. Visst ikkje veit dere kor menyen er – der finner du haugevis av oppskrifter på både kaker, desserter, snacks og muffins.


Gå med elevane i toget, ansvar for fana. Deilig ostekake og søte muffins. Når jeg først var inne på bursdagen (som jo er over en uke siden) tenkte jeg å ta med litt kaker.


Det meste av kaker kan man også lage muffins av, og det har jeg prøvd en del av. Men muffins av ostekake ? Joda, det er også mulig. Frys ned uten glasur, tin over . Fordel blåbærsyltetøy på hver ostekake. Disse smakfulle påskekyllingene gjør seg ekstra godt på kakebordet. Halloween- muffins med Sjokoringer.


Lag en annerledes ostekake til i kveld. Regelen som gjelder når du lager muffins er å ikke overarbeide røren. Enkel ostekake med jordbær (uten steking).


Vi elsket det og fortsatt krever sjokolade ostekake brownie. På lørdag var jeg på en kjempekoselig jentefest. Min jobb var kake :) Fikk lyst til å lage . Det er like mye som en fullverdig middag.


For en muffins du kjøper på butikken kan du spise to brødskiver med pålegg, en yoghurt og en frukt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg