tirsdag 15. november 2016

Muffins med sjokoladebiter

Her finner du oppskrifter på supergode muffins med sjokolade. Saftige og gode, fylt med biter av deilig sjokolade - kan det bli bedre. Muffins med sjokoladebiter.


Alle liker muffins, særlig disse med sjokoladebiter. De passer til de fleste anledninger, til og med når du bare vil ha noe godt! Vaniljekesam- muffins med sjokoladebiter er lettlagde og kjempegode muffins! Den gode vaniljesmaken kommer av at deigen inneholder . Dette blir verdens beste muffins ! I dag skal jeg friste dere med saftige muffins med sjokoladebiter , toppet med deilig hvit sjokolade frosting.


Disse muffinsene er laget med . Lyse muffins med sjokoladebiter faller i smak både hos små og store. Denne oppskriften kan du bruke som basisoppskrift ved å bytte ut . Nydelige sjokolademuffins var klar til fotografering før de skulle fortæres. Jeg trodde den lille poden satt fredelig på stua og leste, og at jeg . Hvis du får overraskende besøk og trenger noe å servere, er nybakte og saftige muffins et godt alternativ. Bananmuffins med sjokoladebiter. Elsker du sjokolade er dette muffinsen for deg.


For ekstra fyldig smak kan du bruke biter av mørk sjokolade i deigen. Oppskriften gir ca muffins. DEILIGE MUFFINS MED SJOKOLADEBITER. Her er en oppskrift på lyse muffins med sjokoladebiter. Ja, jeg vet det er mandag, men det er fortsatt lov å spise muffins.


Derfor har jeg bestemt meg for å lage muffins. Ikke vanlige muffins, eller jo. Vanlige muffins med sjokoladebiter og nøtter blandet inn, nam!


Denne myke pepperkaken er smaksatt med ingefær, kanel og nellik, og smaker virkelig som jul. I tillegg har vi brukt mørkt øl for å gjøre kaken ekstra saftig og . Myke, saftige og med deilig smak av sjokolade. Det som er så herlig med muffins er at det er . Du må nesten lage disse til helgekosen. Monica er som meg, ikke overvettes glad i tørre julekaker, så hun lager heller muffins og serverer i julen.


Saftig og smakfull sjokolademuffins med hjemmelaget utseende og flott papirform. Søtpotet er en stor favoritt hos meg. Jeg elsker virkelig den smaken og syns det passer til så mye. I mine øyne er den like god til søtt, som til salt . Varemengde: 10gram.


Innlegg om muffins med sjokoladebiter skrevet av Hilde Herigstad. I dag deler eg deilige vaniljemuffins med sjokoladebiter , som er sukkerfri,. For å få melkefri muffins kan du bytte kesam med kokoskrem.


Jeg eeelsker jo sjokolade og disse kan nytes med god samvittighet! Du blir rett og slett mett av . Hvis man har lyst på noe godt er muffins løsningen. Snøen er endelig her, og vi skulle vært på aketur og prøvd skiene igjen. Sjokolademuffins med sjokoladebiter.


Men med to stappforkjøla og litt . Brune bananer i fruktfatet betyr som regel baking her i heimen, og hvis gutta får være med så kommer det som regel forslag om å inkludere . Gode og saftige muffins med søt banan og hakket sjokolade. Jeg vil ikke akkurat kalle dette sunne muffins , men de innholder i det minste noen. Fiberrike muffins med sjokoladebiter fra elinlarsen. Fotballdrakt til gutt på år . Drømmer du også om saftige glutenfrie muffins som ikke smuler?


Noen ganger trenger man en muffin. En muffin som gir det alt det du vil ha og samtidig er lett . De har nemlig sjokoladebiter både utenpå og inni. Ta deg en gulrot og en muffins så får du både i pose og sekk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg