mandag 26. mars 2018

Oreokake med hvit sjokolade

Du kan selv variere hvor . Denne Pinnen ble oppdaget av Lisell Wærnes. Oppdag (og lagre !) dine egne Pins på Pinterest. Denne drømmen av en Oreo-kake er også mørk og hvit og stilig å se på!


Lag elegant oreokake med sprø bunn av oreokjeks, fløyelsmyk og kraftig mørk.

Oreokake med sjokoladesaus. Idag har jeg lagd Oreo-kake ,for i morgen skal jeg treffe ett par jenter fra klassen for å lese litt. Pynt: 1g smeltet melkesjokolade rosa kuler eller annen pynt.


Legg bakepapir i bunnen av . Denne er med hvit sjokoladeostekrem og bringebærmousse, og er litt friskere enn den . Selv om de også er gode, er det i min mening ingen oreokake som slår Oreo . Jeg elsker oreo og oreokake , men finner ingen oppskrifter jeg skjønner!

Vegansk oreokake med peanøttsmør. Sjokoladeterte med oreo og jordbær. NYERE Forrige innlegg Cupcakes med Oreos og hvit sjokolade - og vaniljefrosting ELDRE Neste innlegg Verdens . Ostefromasjen lages med både kremost, hvit sjokolade og pisket krem, og ser deilig ut!


Hei, jeg veier på torsdager, FØR helga begynner. Hvis man koser seg litt ekstra helga, er det kjipt å måtte veie på mandagen. Smelt sjokoladen over vannbad. La sjokoladen avkjøle seg, så den får ca.


Makroner med hvit sjokolade og pasjonsfrukt. Pass på at sjokoladen ikke er for varm når du rører inn eggeplommene. Fant mange oppskrifter på glutenfrie kaker på nett. Ovnen min er eldgammel så jeg . Kaken består av en browniebunn som er dekket med en deilig ostekrem tilsatt hvit sjokolade og oreokjeks.


Dette er med andre ord en ny favoritt . Vi la vår elsk på oreokjeksen når vi prøvde oreokaken for første gang.

Pop Popcorn, smelt hvit sjokolade , bland de to sammen, dryss oreo og . Konfektkake med hvit sjokolade ser vakkert ut og smaker nydelig sammen med friske bær og kanskje en kule. Visp eggehviten fra ett egg til luftig og vend dette inn i sjokoladekremen før du heller denne over det hvite laget. Det gjør mousen litt luftigere.


I går lagde jeg en ny versjon av oreo kake. Kremen: 3gram, Mascarpone. Skal jeg velge sjokoladesmørkrem eller hvit sjokoladesmørkrem ? Prøv disse herlige oppskriftene på oreokaker og desserter. Rør raskt inn hvit sjokolade , som er smeltet over vannba forklarer hun videre. Hun har laget sin egen variant av oreokaken , nemlig en sjokoladepai.


Hele kjeksen, med det hvite fyllet). Bland Oreo-pulver og revet sjokolade i moussen og hell i formen. Dyp hver Oreo-kake inn i smeltet sjokolade med en gaffel. Hvit sjokoladeostekrem.


Disse sjokoladedekkede kakebollene har en fylling av kremost og knuste kaker. Erstatt hvit sjokolade til halv-søt sjokolade og dekorere med en juletre design . Ha oreokjeks i en foodprocessor sammen med mykt smør. Kjør til du har en jevn masse. Images , videos and stories in instagram about hvitsjokolade.


Hva du trenger i tillegg til 3-oreokjeks : Popcorn og hvit sjokolade. Oreo kake ala syndigecindi :).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg