torsdag 24. mai 2018

Villa nostalgi

Fransk landstil i Tananger ifolge bestemor Tone - det. Ames hjem på Hola har også. En nar valgt at inclrette en lejligned langt fra Frankrig, nnen belt i fransk landstil.


Drømmer du om engelsk landstil på badet – og kunne å synke ned i et. Håper du liker bloggen og blir inspirert ! Ut av slike bilder henter jeg et tonn med inspirasjon ! Interiørbutikk i Nittedal som også selger over nett. Blanding av nytt og gammelt i fransk landstil. På denne bloggen får du inspirasjon , tips og ideer til hvordan du kan innrede din bolig i en landlig stil.


Jeg ELSKER å lese i interiørblader! Bufret La våre vakre bilder og veggdekor inspirere deg til å fylle veggene dine med kunst og dekor som oppmuntrer deg og gjør ditt. Den franske inspirasjonen fortsetter. Og god inspirasjon kan en ikke få nok av!


Landstil AS, Moi, Norway. Her kommer noen bilder fra hjem . This Pin was discovered by Helen Nielsen. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. Se den flotte villaen i fransk landstil. Lyst, lekkert interiør i robuste.


Så min gamle gode kjøkkenbenk og tallerkenhylla over den har fått. De perfekte fargene å velge er de myke og delikate nyansene inspirert av det franske landskapet. Vi har noen fantastiske funksjoner i denne . Deres hovedleverandør på møbler er franske COUNTRY CORNER som. Alle seriene er inspirert av fransk landstil og har alle en rustikk finish. Den rustikke, franske landstil satte sitt preg på vårens store bolig- og.


Hvis også du har et fransk hjem i denne regionen, vil jeg gjerne bistå i utforming av ditt interiør. Jeg slutter aldri å inspireres av kjøkkenet til Kim og Bjørn Stiler. Har vist bilder fra leiligheten deres i København før, men klarer ikke dy meg å . Hekta på fransk landstil. Enkelt beskrevet er Inframe- seriens design inspirert av historien, av plassbygde kjøkken.


FINN – Nydelig antikt skrivebord fransk landstil. Min landlige spisestue. En deilig varmepute i fransk landstil :o). Finner inspirasjon i de merkligste ting og situasjoner……og . I nettbutikken og butikken vår på Moi kan du . Flere bilder fra den franske landstil. Tapetkolleksjonen består av tapeter som kart, hamp, sisal, stoff og striper.


Inspirasjon i små detaljer og stilleben. Jeg tenker du koste deg fælt i de flotte butikkene, landstil har jeg veldig. Det er en fibertapet som er lett å s. Ja, denne butikken må det jo være mye inspirasjon bare å gå rundt i! Har, som tidligere nevnt, storkost meg. Vi begynte med å kjøre buss fra . Jeg har laget en collage av. Jeg elsker landstilen og her var det mye inspirasjon å hente.


Så fint, jeg gleder meg til å . Gammelt fransk bord med en skuff. Den siste oppgaven vi har hatt på skolen har vært et kjøkken i fransk landstil. Det var en familie med to voksne og tre barn hvor far var kokk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg