tirsdag 31. juli 2018

Patentstrikk lue

Finnes instruksjoner som viser hvordan man retter feil i patentstrikk ? Hej Liv, nej det har vi. DROPS PINNE NR - eller det p. Og så sent som i går satt jeg og filosoferte på hvordan man kan strikke lue i patentstrikk , i håp om at den blir god og varm i alle disse . Den kommer i størrelsene år til stor voksen. Strukturen gjør den tykk, myk og varm. Her kommer oppskriften på lua som er strikket for å passe til halsene i helpatent som jeg laget tidligere.


En omgang mørk farge og en omgang lys farge vekselvis gjennom hele arbeidet gir . Lue og skjerf i patentstrikk. Gi en koselig hjemmelaget gave, eller bare rett og slett et lite enkelt strikkeprosjekt i julehøytiden. En lue i patent og dobbelt garn varmer godt rundt ørene. Sett en dusk i favorittfargen på toppen, da gjør du luen lett gjenkjennelig. Luen skal sitte godt i starten . En kjempeenkel lue du strikker på en liten kveld.


Du strikker først ribbekant, går over til patentstrikk , og feller så på toppen. Det har vært skikkelig surt i Bergen i høst, så jeg trengte en ny lue. Jeg har strikket en enkel og grei lue i patentstrikk , med Drops Big Merino.


En gratis strikke oppskrift på strikking av patenstrikket lue med pannebån som alle vil klare å strikke. PATENTSTRIKKET LUE OG TUBEHALS. Maya (1 Ull. Nøste ca. g = 1m).


Da har den gamle frisørhodet fått oppdrag igjen. Har strikket med en tråd . Strikket lue og hals i halv patentstrikk. Superenkel å strikke, og holder deg garantert varm. Settet strikkes med to tråder samtidig.


Den ene tråden er børstet baby . Lue med glittereffekt i garnet Luciole fra Plassard Kvalitet: polyester metal, akryl, Alpakka, ull. Neste test måtte jo bli ei lue , men den første blei for liten, så den neste. Dette med patentstrikk på denne måten, var fullstendig i tåka for meg, . Norway of og rundt Lue Viking skjerf adjektiv. Nynorsk forklaring, ikkje . Ulikhetene mellom de to garnkvalitetene lager en fin struktur og.


Knitting tension, masker helpatent på pinne nr = cm. Designer, Sandnes Garn. For å strikke lua må du kunne tofarget patentstrikk. Notasjonen er på norsk, med de engelske forkortelsene i parentes. Lueoppskriften stod først på trykk i boka . Første prosjektet mitt i patentstrikk.


Men når jeg først fikk fart på pinnene og teknikken var inne, så tok det ikke lange stunden før luen var ferdig . Kanskje jeg må øve på patentstrikk. I halvannet år har disse luene ligget på vent. Bare små filleting som har gjort luene uferdige, men nå er de endelig klare til bruk! Siden flere har spurt om tips til hvordan de kan strikke enkle luer til nyfødte, skal. Images , videos and stories in instagram about patentstrikk.


Det aner meg nemlig at sesongen for lue og ullbukse går mot slutten. Etter mye feiling og prøving. Det startet vel med at Pickles la . Og da åpner en ny verden med patentstrikk eller brioche som det. Så nå er jeg i full gang med lue i tofarget patent fra Finstrikket, boka til . Moderne norsk design fra designer Sidsel J. Kofter, gensere og tilbehør i flotte farger og mønstre.


Garnpakker med oppskrift og tilbehør. Siden jeg alltid har håret i strikk går jeg aldri med lue. Da er det fint at det er så mange flotte . Vi strikker mye i patent. Det tar litt ti men det gir en nydelig struktur, og plaggene blir tøyelige og fine.


Patent kan strikkes på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg