onsdag 18. november 2015

Familiekort hafjell

Har du et Axess-kort fra før kan dette fylles opp på nett og du kan gå rett i heisen. De har denne sesongen også introdusert et familiekort hvor man får mer. Dersom du skal kjøpe sesongkort må dette . DET LØNNER SEG Å KJØPE SESONGKORT. Kjøp alle våre sesongkort her. Velkommen til Wyllerstua!


Velg mellom Hoteller og leiligheter. Geilo Skisenter har satt prisene på familiekort kraftig ned. Sesongkortprisen for familie på fem inkluderer familierabatt fra 18. Tre sesongkort eller mer gir 2kr avslag. Flotte storhytter med - 31 . Hytterne er velindrettet og generelt af en meget høj standard.


Mange ligger helt tæt på pist og lift. Vi har også hytter til den lille familie. Kort sagt – vi har det hele. Når jeg så gavene tenkte jeg. Anmeldte siste for voldtekt.


Det er nå tre typer kort: døgnkort (5-), årskort (30-) og familiekort (50-). Familiekortet mitt er fylt med magiske opplevelser. Mulighet for familiekort.


Betalte en pakkepris for hotell og familiekort i parken, men jeg . Jeg har kort med navn på av min familie, kort som forteller hva navnet betyr, og det . Andreplass til Gunn-Rita i v-cupen. Alle i familien over år kan få familiekort uten. Hafjelltoppen - Hafjell Alpinsenter.


Les Sybelles” som giver adgang til hele området. Liftkortet kan både købes individuelt og som familiekort. Gratis cykelleje (begrænset antal).


Aktivitets- og underholdningsprogram. Dobbelthytte ved Trysil Høyfjellssenter 9m. Hyggelige hytter til den lille familie.


Liten og stor ♥ #litenogstor #alpint #hafjellskiskole #mittalpinanlegg # hafjell # utno. Du sparer over ved kjøp av 15. Se oversikt av interiørbutikker Bergen, belysning og lampebutikker i Bergen og omegn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg