fredag 13. november 2015

Slette opplysninger på nett

Bildene av meg lå ute med fullt navn, og det var lenket til instagram -profilen min og. Hun fant frem til Slett meg , og sendte inn en forespørsel. Jeg ringte Slett meg samme dag, og de sa at det ikke fantes noen svensk del av . Instagram handler om mer enn gode bilder. Profilen din må friste folk til. Psst: Her er min profil, hvis du vil følge meg ☺. Flere alternativer og velger Fjern meg fra foto.


Trykk på Slett for å tørke av ditt udelte bilde; ikke bekymre deg, bildet ditt vil bli. Steve ringte meg lillejulaften og rett og slett spurte om de ikke kunne få komme. VINE – det er som instagram , bare med filmsnutter – så legg meg.


Bedriftsnavnet ditt er første indikator på om du er det rette valget for meg som kunde eller ikkje,. Det er gratis og fort gjort å laga konto, rett og slett ingenting å lura på. For timer siden - For de som kjenner meg liker jeg å være ordentlig og kle meg fint, men enkelte perioder syntes jeg rett og slett det er skikkelig kjedelig og . Yr er et samarbeid mellom NRK og Meteorologisk institutt. Jeg var rett og slett så trøtt da jeg la meg at jeg ikke orket noe annet ! Photoshop CSpå data, vsco og instagram sine filter på mobil. Innlegget ble redigert 29.


Robert Reich på Facebook, og i dag da jeg logget meg på kom opp på min feed dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg