fredag 29. april 2016

Sjokolade cupcakes med bringebærfrosting

De er dessuten kjempefine å . Minmote var hos meg i går for å gjøre en sak om hårpynt. Jeg bakte i den anledning cupcakes i vårens trend farger. Måtte jo være litt motebevisst når . Slik lager du saftige cupcakes med fantastisk frosting som alle vil elske. Perfekte til bursdag, fest eller piknik i parken.


Og disse mochacupcakesene med bringebærfrosting ble faktisk veldig gode. I fryseren hadde jeg noen sjokoladecupcakes liggende fra tidligere så jeg tenkte jeg skulle ta med meg dem. Til frosting brukte jeg en . Innlegg om sjokoladecupcakes skrevet av Katrine Anita.


Stikkordarkiv: sjokoladecupcakes. Kremet bringebærfrosting – en av mine nye sommerfavoritter. Siden det skulle være halloween cupcakes bestemte jeg meg for å lage tre forskjellige typer når det. Forskjellen mellom cupcakes og muffins er at muffins er et bakverk i porsjonsform ,. Du kan for eksempel røre inn plate grovhakket kokesjokolade for å få . Awsome gode Gulrot cupcakes med hvit sjokolade og philadelphia frostingUnder cupcakes. Sjokolade cupcakes med bringebær frosting.


Idas vaniljecupcakes med bringerbærfrosting. Del av meny for uke 12. Tilsett smeltet hvit sjokolade og vaniljeekstrakt. Bland til luftig konsistens. Oppskriften gir store muffins.


Her får du forslag til flere forskjellige slags topping. Bringebær- og sjokolademuffins. Sjokocupcakes med bringebærfrosting. Devil´s food cake er en saftig og god sjokoladekake. Den passer perfekt når man ønsker å lage en høy sjokoladekake med to etasjer og fyll.


For english recipe, scroll down. Ble litt stolt når jeg så hvor fine de ble. Har helt klart blitt bedre på å dekorere cupcakes. Banan og sjokolade muffins.


Her finner du oppskrifter på alt fra Oreocupcakes til saftige gulrotcupcakes. Hjerte bærcupcakes med bringebærfrosting. Det blir en stund mellom hvert innlegg nå.


Jeg tar en master i visuell kommunikasjon ved Kunsthøgskolen i Bergen. Og i går leverte jeg inn . Rosekake er en nydelig sjokoladekake fylt med bringebærkrem. Hvis du ikke har laget slike roser før på cupcakes eller kake, er det lurt og . Snart Jul og det betyr Freia Appelsinsjokolade ! Den er jo skamgo men kan desverre ikke nytes av oss. Limonadecupcakes med bringebærfrosting.


Saftig nugattikake og utsøkt muffins med bringebærfrosting. I tillegg baker hun også utsøkte muffins med bringebærfrosting som virkelig setter farge på begivenheten. Hveteboller med pistasjkrem og sjokolade. Til alle dere som elsker sjokolade så er dette drømmen,. I dag har jeg hatt cupcake demo på Amanda Storsenter i Haugesund.


Den er fyllt med herlig bringebærfrosting og har et lag sjokoladeglasur på toppen. Cake Bliss: Norway: En blogg om hverdagskaker og cupcakes fra en bakeglad . I går bakte jeg stk cupcake , med forskjellige smaker, mokka, sjokolade og. Vanilje cupcakes med bringebær frosting.


Frosting oppskrift Vanilla Cupcakes with Strawberry Marshmallow Fluff Frosting. Tips fra oss er å bake en stabel med sjokoladecupcakes med bringebærfrosting på – vi garanterer at alle kommer til å forlate festen mette og fornøyde! Hun skal ha det i alt, og det resulterer i et sjokoladebrød som passer fint på en lat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg