fredag 10. februar 2017

Muffins med karamellfyll

Her får du den uslåelige kombinasjonen av søtt og . Muffinsene er enkle å lage og kan serveres i alle anledninger. Resten av karamellen som ble igjen etter fylling av cupcakes. Bland smør, melis og karamell og vist godt til denne er lys og fluffy. Sjokolade cupcakes med karamell fyll.


Jeg fylte mini cupcakene med knasende, gode karamellfyll med . Muffins blir vi aldri lei – spesielt med denne smakskombinasjonen! Foto: Pontus Ferneman . Luftige vanilje muffins fylt med karamell og dekorert med smørkrem. Bare tittelen kan gi vann i munnen. Kombinasjonen mellom søtt og salt gir . En munnfull med disse cupcakes er bare helt magisk god. Fyll en sprøytepose med en stor tipp, og karamellkrem løft opp en av cupcakesene . Og da tenker jeg mest på glasuren.


Jeg klarer ikke cupcakes med milevis . Etter steking fylles de med flytende karamell , og toppes med en. Det er viktig at du ikke mikser for mye, da får du kompakte cupcakes. Så by popular demand kommer her oppskriften på fantastisk gode Brownies med salt karamell ! Og ja, de er akkurat så fantastisk gode som de . Håper dere har hatt en fin helg. På fredag hadde en venninne av meg bursdag så da stilte jeg opp med cupcakes.


Karamell kan jeg snakke om i evigheter. Spesielt salt karamell. Jeg kan spise det rett fra krukken med en skje. Og det geniale med karamell er . Saftig sjokolademuffins med karamellfyll , en helt nydelig kombinasjon.


Hvem vil vel ikke ha en sunnere dessert man faktisk kan spise med . Programmet ble sendt på . Denne kremen med karamell og litt salt smaker så utrolig godt! Jeg synes ofte at store cupcakes kan bli litt mektig med frosting og det hele. Og tilsetter du litt myk, salt karamell , ja da tror jeg det begynner å nærme seg. Brukte silikon-former beregnet på muffins (kjøpt på Ikea), og det går helt fint.


I dag laget jeg noen smaksrike, fantastiske sunne karamell cupcakes - uten sukker, laktose og gluten. Heldigvis så finnes det mange flotte . I Cupcakesrunden i Hele Norge baker fikk . Cupcakes og muffins er alltid populært, og vi har derfor samlet en rekke enkle oppskrifter på ett sted. Nystekte, lunka cookies med sjokoladebiter og myk karamell i midten.


GLUTENFRIE MUFFINS OG CUPCAKES : Glutenfrie banancupcakes med karamellfyll. Disse cookiene er farlig gode. Dette er en stor porsjon! Den ultimate sjokolademuffins med seig karamell i midten.


Salted Caramel Cupcakes. Finnes det noe bedre i. Fylt med deilig karamellfyll. Dagens fristelse er en deilig myk sjokoladecupcake, toppet med en luftig karamellkrem.


SJOKOLADECUPCAKES MED KARAMELLKREM. Hvem elsker ikke smaken av karamell ? Saftig og god muffins bakt med nydelig belgisk melkesjokolade med deilig karamellfyll som smelter i munn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg