torsdag 19. april 2018

Å reise alene på ferie

Ving Solo passer perfekt for deg som vil reise på ferie på egen hånd. I vårt store utvalg finner du reiser for deg som foretrekker å reise alene , samt et stort utvalg . Få ting er så spennende som å reise alene. Du kan få nye venner, oppdage den store, vide verden, og kanskje til og med lære en ting eller to . Reisemålet var Englan jeg besøkte blant annet . Ofte er det bare selve tanken på å reise et sted alene som er mer skummel enn det å faktisk gjøre det. Enten du planlegger en langweekend på egenhån en ukes strandferie eller ønsker å reise jorden rundt, så vil det alltid være noen som sier at det å reise alene. Mange synes det høres skremmende ut å reise alene – spesielt som kvinne.


Sannheten er at det er flere tusen kvinner som reiser verden rundt alene. Turoperatøren for deg som reiser alene , men som ønsker å reise sammen med andre reiseglade på ferie. Du får godt reisefølge og en engasjert og sosial . Selvstendig EQ terapeut, Therese Tonning mener at det å reise på ferie alene slett ikke er synonymt med å forbli ensom under oppholdet. Du må ikke ha noen å reise sammen med for å dra på ferie.


Men jeg er på ferie og alene , så det spiller ingen rolle hvilken entré jeg. Det gir meg nok styrke til å reise meg fra bordet som har plass til fire. Har i mange år hatt lyst til å reise på en lang ferie helt alene.


Alle feriene jeg har hatt i utlandet sammen med venner har vært knallbra, for all del. Men hvorfor skal det alltid så på død og liv være så trasig å reise på ferie alene? Kanskje han ønsker å reise alene. Selv reiser jeg stort sett alene på ferier, . Hvorfor er det så dyrt å reise på chartertur alene ? Hva så med deg som reiser på ferie alene med barn?


Det trenger ikke være dyrere og mindre sosialt å reise alene. Den store forskjellen mellom å reise alene og sammen med venner er at du. Om du ikke har reisefølge hele tiden betyr altså ikke at du må sitte hjemme i ferien , . Hun sier at alle kan ha godt av å reise alene , men hvor vellykket ferien blir kommer veldig an på deg som person, og ikke minst hva målet med . Noen her som har vært på vellykket aleneferie og har tips? Mange par har ikke mulighet til å ta ferien sammen, og for noen handler det å reise alene om å få en etterlengtet pause fra hverdagslivet, med kun . Jeg skal reise alene snart til Norge (bor i utlandet) og jeg er år.


Jeg og en kompis av meg har tenkt å reise til USA i ferien. Video: Tips for deg som ønsker å reise alene men som er usikker på hvor. Drømmer du om å reise alene på tur?


Selv om du reiser alene er det ingen grunn til at du ikke skal være med på feriebildene. Dagbladet): Reiser du alene må du ofte seile din egen sjø når gjelder. Single på tur bør uansett aldri velge å reise til uspesifisert bosted. Derfor har vi samlet en rekke hotell som tilbyr enkeltrom, . Leter du etter din neste solottur?


Europa er perfekt for en eventyr-pakket ferie for en. Her er noen av Europas beste destinasjoner for . Jeg har akkurat lagt en ferieuke bak meg, “oh man” for en ferie det har vært. Stort sett hver eneste sommer har jeg reist på ferie alene med barna. Helt fra datteren min var liten til nå har jeg reist uten en mann ved min . En undersøkelse gjennomført for reiseselskapet Expedia viser at tre av ti nordmenn gjerne kunne tenke seg å reise på ferie alene. Det er mange grunner til å reise på ferie alene.


Den som synes det å reise alene er den beste . Statdig flere gjør det. Nylig oppdaget et, i hvert fall for meg, hittil ukjent tabu: Å reise alene på ferie. Siden de færreste gjør det, eller hvert fall snakker om det, kommer . VOKSENTREND: Her er fem grunner til å reise alene på ferie.


Eller alene sammen med andre som deler samme drøm. I lange tider har det nok vært betraktet som litt sært eller ensomt å dra på ferie alene. Det har blitt trendy og stadig flere velger å reise alene.


Det kan nå se ut som folks . Du trenger ikke være ”Viggo Venneløs” for å dra på storbyferie alene. Faktisk er det både spennende og utfordrende å reise solo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg