mandag 19. november 2018

Hvorfor ser jeg ikke alle kommentarer på facebook

Dette var et ekstremt . Flere resultater fra forum. Som du ser av skjermbildet under kan du trykke på Til for deretter å . Har sett kanskje oppdateringer de siste dagene, og alle var fra folk jeg. Det har skjedd noe med kommentarene den siste tiden Jeg leste FB selv . Hvordan nevner jeg personer, sider eller grupper i et innlegg eller en kommentar ? Moderere innlegg og kommentarer fra besøkende på siden din.


Når du svarer med en privat melding, kan hvem som helst se at siden din har svart . Hvorfor må jeg håndtere kommentarene ? Du bør respondere på alle seriøse kommentarer. Da ser ikke trollet at kommentaren er skjult, men andre slipper å se den. Jeg skrev alle på nytt og sjekket igjen, da fant jeg igjen bare noen av. Noen ganger får jeg til og med svar på mine innlegg, uten at jeg kan se.


Har stusset og lurt på hvorfor kommentarer forsvinner men jeg har aldri gått. Noe ønsker vi å se mer av, mens noe ønsker vi ikke å se i det hele tatt. Sjansen er stor for at du ser disse annonsene fordi du har trykket liker på.


I Din Informasjon-boksen slår du av alle valgene for å hindre at . Som oftest rulles slike store oppdateringer ut gradvis, og ikke alle vil få tilgang fra . Alle har vel opplevd det: - nei, nå skrev jeg feil i kommentaren min. Foreløpig kan man altså bare redigere i egne kommentarer avandres innlegg, ikke i egne statusoppdateringer. Du har kanskje lagt merke til at ikke alle nyhetsoppdateringer dukker opp. En kommentar er vektlagt høyere enn for eksempel en ”liker”, men for all del, . Eller hvorfor gammelt innhold legger seg over nyere innlegg?


Basert på disse faktorene gis alle oppdateringene en score,. Det er svært viktig at vi ikke overser denne endringen, men tilpasser. Sammfunsengasjement har merverdi og er godt for alle.


Alle apper du ikke kjenner igjen eller er usikker på hvorfor du har:. Aktivitetsloggen som du . Alle bedrifter har heller ikke behov for den type synlighet som . Ikke alle takler å bli slettet som facebookvenn. De finner seg liksom ikke i det - og forstår heller ikke at det kan ha noe med måten de opptrer i . Vennene dine kan fortsatt se profilbildet ditt ved å trykke på bildet når de går inn. Kommentarer til denne saken. Vi krever at alle bruker fullt navn når de kommenterer.


VG har ikke redaktøransvar for kommentarer som kun er synlige for din. Dersom du er utestengt, og vil ha et svar på hvorfor , kan du kontakte VGs. De som ser opptaket regnes også inn i rekkevidden.


Hvis noen har tagget deg i et bilde du ikke vil være tagget i, kan du fjerne taggen. Varsle meg om senere kommentarer via e-post. Eller at du må betale for annonser for at folk ser innholdet ditt. Jeg har i alle fall ikke det! Likes, kommentarer og delinger er engasjement.


Les mer om hvorfor engasjement er det viktigste for bloggen din her! Det er ikke alle som er helt sikre på hva de skal publisere på siden sin. Ser du at noen typer innlegg ikke får engasjement bør du heller fokusere på å . Moderator: kan svare på og slette kommentarer på siden, sende.


Men frykt ikke , du kan endre innstillinger så du som sideadministrator vil se alle innleggene før du godkjenner at . Når gjennomgangsstatusen først er angitt, kan du ikke fjerne. At ikke FB selv ser at dette ligger tett opp til rasisme, er underlig. Alle innlegg forhåndsmodereres, så det kan ta noe tid før de vises på siden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg