mandag 19. november 2018

Sjokolademuffins halloween

Lag skremmende morsomme muffins til halloween med disse enkle pyntetriksene. Du trenger bare én muffinsrøre og to enkle glasurer. Her har en søt slager fått et skummelt utseende! Slipp kreativiteten løs og gjør muffinsene til halloweenfesten om til både spøkelser og . Her er oppskriften på skremmende gode cupcakes ( muffins ) med ostekrem.


Tilsett litt farge til den gode . Halloween Carrot Cupcakes. Sjokolademuffins med ostekrem er vanskelig å motstå - se oppskriften på muffinsene her! Håper søndagen deres har vært fantastisk. For en fin høst vi har hatt så langt. Jeg har brukt helgen på å bake, trene og . Denne oppskriften er et supert . En gang med rød konditorfarge og en med svart konditorfarge, slik at jeg fikk både røde og svarte halloween muffins.


Her finner du oppskrift på skremmende gode muffins , toppet med ostekrem. Perfekt i bursdag og når du har lyst på noe godt. Klikk deg inn på muffinsoppskriftene her.


Dette er de perfekte halloween -muffinsene, med sjokolade og gresskar. Eller forresten: disse er like gode i hele høst! Enten det er planlagt fest eller man bare vil kose seg litt ekstra. Les også: En slags jålete muffins. Cupcakes og muffins er alltid populært, og vi har derfor samlet en rekke enkle oppskrifter på ett sted.


Muffins med vaniljekrem og bringebær - Baking for alle. Jeg laget saftige og gode sjokolademuffins , som jeg toppet med . Da jeg fant hennes spindelsvevs- muffins var saken klar. Og jeg måtte øve meg litt, så vi lagde dem liksågodt i helgen også . Mette Mari og Anna fra Familiematblogg viser frem sjokolademuffins , marsipanmonstre, marsipanhekser og marsipanmonstre.


Lag en glasur hvor du tilsetter konditorfarge for ønsket resultat. Feiringen av halloween er stort i USA og det har blitt mer vanlig også i Norge. Dette er sjokolademuffins toppet med hvit sjokoladefrosting som er. Jeg og Vanessa lagde sjokolademuffins og kake til bursdagen til . Akkurat så saftige og myke som gode muffins skal være og med akkurat så mye. En deilig sjokolademuffins med overraskende god smak!


Kanskje unne deg noe godt til helgen? Skikkelig saftige sjokolademuffins spekket med deilig kokosmasse. Blodige cupcakes hører med til halloween.


Flotte, oransje og hakket sunnere enn kilovis med . Sett stekeovnen på 1°C. Fikk besøk av bestekameraten til eldstemann og foreldrene hans, og farmoren til ungene. By dine gjester på store mektige sjokolademuffins. Lett å lage og utrolig godt! Dette er en grunnoppskrift som kan brukes til alle typer muffins.


Grove muffins med ost, skinke og spinat. Sjokolade og appelsin går sammen som hånd i hanske, og disse deilige muffinsene er intet unntak. Og de passer godt til halloween ! Deilige sjokolademuffins med spindelvev. Ulrik og meg bakte noen saftige sjokolademuffins i går, og i dag pyntet vi . Dagen er kommet og jeg har bakt halloween mini cupcakes med. I dag kan jeg friste med supergode og fyldige sjokolademuffins med frisk . Disse må jo nesten være verdens søteste ugle- muffins.


Hold smakene enkle men søte så er barna stort sett fornøyd:) I dag skal jeg dele oppskriften jeg liker best når jeg skal lage sjokolademuffins til . Lag sjokolademuffins med sjokoladeglasur (basisoppskrift for sjokolademuffins og kake finner du her). Morsomt tegnespill for barn til halloween. Bruk lakrisruller til å lage .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg