mandag 25. mars 2019

Hvor bo i london med barn

Butikker og spisesteder er gjennomført i forskjellige stilarter – fra interiør til personale. Kunstinteresserte bør stikke innom Art Gallery, et av de ledende . Elgin tok med til Storbritannia må føres tilbake til Athen. For å komplettere bildet, ta en tur innom Jimmy Chop og Johnny Moke og se . Få byer, om noen, er bedre på vintage enn London. Drar du innom et av Europas mange outlets kan ferieshoppingen bli svært så billig. En outlet består av butikker som ligger ved siden av hverandre på et stort område.


Kalkulatoren regner ut hva du må betale for de innførte varene med forenklet . Vi guider deg gjennom en bytur til London. Det er ikke tvil om at storbyen har haugevis av fantastiske hoteller også, men da må man selvsagt punge ut mange tusen per. Det er verdt å ta en kjapp tur innom Topshop på hjørnet av Oxford. I Redchurch Street ligger hippe, scandi-aktige butikker som . Her er prisene av et helt annet kaliber, men jeg må innom bare for å få et overblikk over hvordan originalene til det jeg . Synnøve Skarbø, programleder Favorittbutikker ? Carnaby street var hot under The Swinging Sixties, og fortsatt bør du legge handleturen innom dette shoppingkvartalet.


All bruk av bilder, tekst eller video fra bloggen må avtales med . Hvis du imidlertid tror at mer eksklusiv shopping lar vente på seg, må du tro om igjen! Vintage- butikkene finner du strødd utover, men ta gjerne innom. I tillegg til de nevnte butikkene bør du gå innom Miss Selfridge, Urban Outfitters, . Hvilke butikker bare må jeg innom ? Jeg skal bo i Old Town og etter hva jeg har blitt . Dette MÅ du gjøre: Vi holder en. Er du på jakt etter rimelige klær, bør du stikke innom Primark eller River Island.


Begge butikkene er flinke til å være ute med sesongens kuleste plagg til en meget billig penge. Så jeg skal definitivt innom der også. Jeg har riktignok vært der. Og andre forslag til butikker jeg må innom ? Zara og Primark er sånne må innom butikker for meg! Merkevarer til gode priser, gode kjøp i de eksklusive butikkene og.


Tips: Stikk innom i salgssesongen for de beste kuppene. London – selv om du kanskje må lete litt. Enkelte butikker holder også åpent i uka. Grantchester, der tv-serien ble spilt inn. En tur innom Tommy Hilfinger i 1Regent Street anbefales.


Det kommer besøkende fra hele verden for å oppleve førjul i London. Liker du vintage, må du innom butikkene Absolute Vintage og Beyond Retro. Absolutt vært å ta turen innom enten for en god handel eller om du bare vil gå. Skal du på høstferie-shopping i Oslo er dette butikkene med de beste varene. Restauranter, butikker og gallerier er i verdensklasse, men byen har allikevel.


TEKST OG FOTO: HANNE SUORZA. Her må man bare stoppe innom. Det er nemlig et par butikker man bare MÅ besøke når man er der.


I denne ukens Theas tips skal jeg dele mine beste Londontips med dere, med. Tk Maxx er en type outlet butikk som selges merkevarer til redusert pris. Gjett om jeg var innom der ofte da jeg bodde i Cardiff. Debenhams for sminkeutvalget, og Selfridges er. Cauldron: Hvis du liker Harry Potter må du dra hit!


Dere MÅ innom Primark:D Elsker butikken. Er du klar for de hippeste pubene og butikkene , dra østover til. Piccadilly Circus – se, glan, kjenn på pulsen og hør på bråket under de enorme. Den sportsinteresserte bør ta turen innom Lilywhites på. I den sjarmerende bydelen Notting Hill syder det av liv, småbutikker og salgsboder.


Oxford Street og Regent Street også huser butikker av alle varianter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg