torsdag 17. september 2015

Sjokolademoussekake det søte liv

Til den store nyttårsfesten kan jeg anbefale deg å lage en Dobbel sjokolademoussekake. Kaken består av deilig sjokoladebunn som dekkes . Bildet taler for seg selv, gjør det ikke? Sjokolademoussekake med bær.


Dette er bare en helt fantastisk kake som må smakes! Bunnen består av en nøttekake og det tykke laget fyldig sjokolademousse oppå smaker . Her har du en herlig Hvit sjokolademoussekake med ultraluftig konsistens! Oppskriften er hentet fra nettsiden til den engelske tv-kanalen . Kaken fylles og pyntes med HERLIG lys sjokolademousse , som bare skal piskes opp med melk. På toppen has masse høvlet sjokolade og . Ten Pin został odkryty przez użytkownika Fragola13. Odkrywaj (i zapisuj) na Pintereście również własne Piny.


Sprø nøttebunn med fløyelsmyk sjokolademousse , toppet med luftig krem. Dur Mou, fransk sjokolademoussekake , av Det søte liv (in Norwegian). Denne kaken passer like godt til . Klikk deg inn på det søte liv for å se bilde.


Kaken er bygd opp av mine tre favorittkomponenter – brownie, sjokolademousse og ganache, så er. Her får du en kombinasjon av myk, kremet sjokolademousse sammen. After Eight sjokolademousse lages med smeltet After Eight og.


Jeg har spist utallige mousser i mitt liv , og de aller fleste synes jeg blir for. Jeg har derfor laget en lysere mousse med litt salt som bryter opp det søte. Jeg pleier å kjøpe pakker og bruker derfor litt mer enn hva som står i oppskriften.


I tillegg består kaken av en ostekrem og sjokolademousse. På bloggen Det søte liv fant vi denne, med sjokolade både i bunnen,. Den består av deilig nøttebunn med sjokolademousse smaksatt med litt . Wow, denne brownien er helt vill!


Det var maaange av dere som spurte etter den når jeg la den ut på story for litt siden. Jeg måtte få den fort ut av huset for å . Det søte liv - Kristines favoritter - kaker og desserter (Innbundet) av forfatter Kristine Ilstad. SJOKOLADEKAKER - sjokolademoussekake , After eight-kake, . Lag på lag med gode, søte smaker, denne Oreokaken imponerer! Arne Brimis sjokolademousse-kake.


Då er det på sin rette plass med en sunn og søt oppskrift Denne. Kjekt å lese at du har funne fram til bloggen min, Liv Randi Håper eg . Hvordan bake kaker og lage dessert uten å bruke hvetemel? Ukas ønskeoppskrift er en samling glutenfrie kaker og desserter.


Sokolademousse på nøttebunn smaker himmelsk og kan gjerne serveres som dessert i følge med sitronsorbet eller vaniljeis. Enkel oppskrift perfekt som gir 8 .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg