mandag 29. juni 2015

Passion for baking dåpskake

Jeg, Manuela Kjeilen, er forfatteren, bakeren og fotografen bak passionforbaking. Mitt mål for denne hjemmesiden er å inspirere deg til å bake! Sift together the flour, salt and baking powder, then repeat at least twice. I use a patterned silicone baking mat to give the marzipan a pretty look. Flott som dåpskake – god timing – takk!


I den annledningen bakte jeg dåpskake. Jeg laget dobbel porson og stekte den i en langpanne for å få dåpskaken min. En liten frøken skal døpes i morgen og da ønsket foreldrene seg en hvit og rosa kake. I dag har jeg sendt avgårde en glutenfri dåpskake. Lille Minde Oline har sin store dag i morgen:) Sukkerbrødet er bakt med white mix fra . Kakeprinsessa - Hobbybaker.


Passion for baking ;) i just love it ! Sjokoldekake med firkløverkrem nederst og vaniljekake med . This Pin was discovered by Beate Kristin Hansen. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. Håper du fikk inspirasjon til å prøve deg på en dåpskake nå,jeg lover deg at denne er rimelig enkel å få til. Tone mens hun pynter helgens prosjekt - en dåpskake til en liten prinsesse. Jeg var så heldig å bli spurt om å lage dåpskaken til lille Markus, selv om jeg sa ifra at jeg aldri har.


Fikk en hasteforespørsel til. Denne laget jeg helt tilbake. Dåpskake til en liten løve som heter Arwin. Det er så mange mammaer.


Her kan du finne mye om kaker og baking , men også om andre ting som jeg har lyst å skrive litt om. Disse søte skoene lagde jeg til en dåpskake. Og vips, så står du der og baker din egen treetasjes dåpskake , med spiselige. Converse barnesko til dåpskake ! Når jeg ble spurt om å lage dåpskake for sønnen til Kristina,. Min passion for baking har alltid vært der, men det tok egentlig ikke av før i . Baby blue - guttedåpskake.


I helgen som var fikk jeg lov til å lage dåpskake til Edvin! Recipe from one of my favourite Norwegian baking books: Slikkepott by . Saftig langpannekake til valentinesdag passion baking. You can see # dåpskake hashtag has photos and videos on instagram in this.


Lillegutt sin # dåpskake #kake#cake som han ikke engang fikk smake. Tusen takk @ thebakingdays. Treetasjes dåpskake babyshower kake til gutt.


Check out # dåpskake images on Instagralatest posts and popular posts about # dåpskake.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg