mandag 12. januar 2015

Telenor mine sider

Her kan du endre, oppgradere og bestille tjenester. Ny bruker eller glemt passord? Telefonnummer: Engangskode: Nytt passord: Gjenta passord:. The remaining text is in Norwegian. Min side på canaldigital.


Tilgang til meldingene dine – overalt! Mine Meldinger lar deg motta og sende meldinger som om de kom fra mobilen. Telenor lanserer Familiebonus . Inne på mine sider på telenor. Nå kan du logge inn på ett ste med samme brukernavn og passor uavhengig av hvilke abonnement og.


Målet deira er å få tak i . Forsikringen kan kun tilbys kunder med SWAP-avtale. Billig mobilabonnement for bruk i Norge og utland. Vi hjelper deg gjerne med spørsmål om våre produkter og tjenester. Skal aktivere Sim-kort, og er avskåret fra dette da tjenesten ikke fungerer på Mine . Irriterende at etter år er det fortsatt samme feilmelding. Teknisk feil På grunn av et teknisk problem kan vi ikke.


Har du ikke aID oppretter du det enkelt i . SIM-kort, sende SMS og MMS. SMS eller på Mine sider e. Varsel kan også gis på fakturaen. Bruk gjerne boliglånskalkulatoren for å beregne lånekostnadene. Selv om avhørene skjedde i mars, har . Hvor finder jeg min pukkode?


Hos Talkmore kan du sjekke dataforbruket ditt på Mine sider. Her er du: Forsiden Mobil komplettmobil_logo_rgb-1. Telia har gode tilbud på mobilabonnement, mobiltelefoner og mobilt bredbånd. Bli Telia-kunde og opplev Norges beste 4G-nett. Svar på ofte stilte spørsmål.


Utgangskursen på aksjen ble søndag satt til kroner. Telefonkatalogen for bedrifter og personer samt kart. Hva kan vi hjelpe deg med? Finn telefonnummer og adresse til firmaer og personer. Søk etter tjenester, produkter, kontaktinformasjon, kart og veibeskrivelser og gatebilder.


Shop Badetøy hos Ellos til bra priser. Velg blant vårt brede utvalg av badedrakter, bikinier og mye mer. Handle enkelt online hos ellos.


Automatiserte tjenester som roboter, spidere etc er ikke tillatt brukt på våre sider. Her finner du spørsmål og svar om våre mobilabonnementer, kontantkort og andre produkter. Søk etter svar blant våre ofte stilte spørsmål eller kontakt oss på.


Se siste faktura, bytt ut kanalene dine, sjekk driftsmeldinger eller endre abonnementet ditt. På min Get løser du det meste selv. I tillegg finner du de mest. Lotto - spill og resultater.


Det kan spilles enkle rekker eller system. Minste innsatsbeløp per kupong er . Vil du ikke betale for å høre meningen min ? Har vi ikke ytringsfrihet i dette landet lenger? Jeg skal ikke gå inn på hvorvidt det var en god . Samsung har lagt frem skuffende kvartalsresultat med en nedgang i resultatet på over prosent sammenlignet med i fjor. Ansvarlig for Finansdepartementets sider : Ansvarlig redaktør: Therese Riiser Wålen Nettredaktør: Kenneth Hætta.


Nyheter, sport, kultur og debatt fra Hamar, Ringsaker, Stange og Løten. Sikret plassen i sitt siste sekund for klubben: Au, ryggen min !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg