torsdag 8. januar 2015

Glutenfri ostekake med bringebær

Skal du lage glutenfri kake nyttar du berre glutenfrie havrekjeks i staden, . Denne ostekaken er egentlig en enkel ostekake , men har det lille ekstra med tanke på utseende. Vi har også valgt å benytte glutenfrie kjeks for . Så på lørdag bakte jeg glutenfri ostekake. Nydelig glutenfri ostekake.


Bunnen er glutenfri , men her er det bare å bytte til vanlige kjeks. En fantastisk sommer kake ! Den er frisk, lett og lyser opp. Med en mandel bunn som er naturlig glutenfri passer den utmerket til ett kakebord. Jeg lagde denne med glutenfri havre kjeks og istedenfor rømme . Prøv deg på en ekte amerikansk ostekake ! Denne fantastiske ostekaken kan man også lage i en glutenfri.


For et par uker siden lagde jeg en kake til min mammas årsdag. Pynt med frisk frukt eller bær. Mange har spurt etter oppskrift, derfor har jeg laget den på nytt, tatt bilder og . Dette er kaken jeg lagde til barnedåpen jeg nylig var i, samt at jeg lagde den til min storesøster på bursdagen hennes. Dette er en frisk og fyldig jordbærostekake som er laget med en knasende god.


Bettans ostekake med valnøttbunn og bringebær. En lett kjempegod kake med bringebær. God med andre sorter bær også. Lag kaken glutenfri ved å bruke glutenfrie digestive kjeks.


En seig, karamellaktig bunn og ostekakefyll med smak av vanilje, lime og bringebær. En nydelig kombinasjon! Uten tilsatt sukker, gluten og kan . En klassisk, nydelig ostekake med bunn av søte kjeks, fyll av herlig kremost og kremfløte, pent pyntet med lekkert gelélokk og bær.


En perfekt, enkel, og supergod ostekake som kan nytes både til jul, påske, sommer som. Men kaken smaker like godt om du pynter med blåbær, bringebær , . Almondy bringebær ostekake. Kake som er frie for både gluten , raffinert mel og rake karbohydrater. Frisk og sommerlig ostekake som smaker best pyntet med bær og frukt.


Kaken er ferdig oppdelt i stk. Lag ostekake i mindre former som er både praktisk og enkelt. Se oppskrift på ostekake med hvit sjokolade og jordbær hos kk. Lettvint ostekake for smakte kjempegodt i sommervarmen på hytta. Vaniljemoussekake med bringebær – et resultat av en planlagt ostekake med bringebær.


Den ble riktignok ikke laget glutenfri år tilbake, men jeg utforsket litt og har nå laget den uten gluten. Til en kake trenger du. Nå har jeg forsøkt denne ganger, og med suksess hver gang:-) Men jeg lagde den glutenfri :-) Ikke noe problem. Jeg brukte to forskjellige . På jakt etter skikkelig go glutenfri og hjemmelaget bakst?


Saftig sjokoladekake med bær. Du kan bruke glutenfri kjeks. Cashewkrem brukes istedenfor. Mini muffins med bringebær Kr 2-. Denne oppskriften er hentet fra boka ”Fristende lavkarbo – enkle og nydelige bakverk du kommer til å . Lages med en syrlig ostekrem med smak av pasjonsfrukt.


Bringebærkake med ostekrem. Ostekake En delikat og frisk dessertkake. En frisk kake med bringebær og ostekrem. En del av røren stekes som en vanlig kake. Resten heller du over den.


Lise Finckenhagen gir den glutenfrie kaken ekstra smak med lakrissirup og bringebær.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg